Suntem peste 1.400 de femei în companie, iar mai bine de jumătate dintre clienții noștri sunt femei. De aceea am considerat că este important să facem pe fiecare dintre colegele și clientele noastre să conștientizeze importanța unui control pentru depistarea cancerului mamar.
Diagnosticat la timp, cancerul de sân poate fi, de cele mai multe ori, tratat. Din păcate, de prea puține ori ne facem timp pentru o astfel de investigație. De aceea, pentru al doilea an consecutiv, am demarat, în parteneriat cu Rețeaua de sănătate REGINA MARIA, campania de prevenție și conștientizare a cancerului la sân, ,,20 de minute pentru viața ta". În fiecare an, colegele noastre au efectuat gratuit screeningul și au aflat că sunt bine! Iar clienții clienții Provident au avut de asemenea ocazia să beneficieze de o reducere la mamografiile efectuate în clinicile Regina Maria.
Mesajul principal al campanie a fost că un screening durează doar 20 de minute, iar scopul pe care l-am avut în minte a fost să facem în așa fel încât să ajutăm cât mai multă lume să înțeleagă cum un control de doar 20 de minute îți poate salva viața.