Descoperă Catalogul TOP 100 CEI MAI BUNI ANGAJATORI pentru care să lucrezi în 2025!

Cei mai buni angajatori caută cei mai buni candidați.

Teilor Teilor
Teilor

Teilor

4.06

142 evaluări

Angajator transparent

TEILOR lansează campania de employer branding „Parte din povestea TEILOR” – o celebrare a echipei sale

18.03.2025

TEILOR, brandul românesc de bijuterii de lux cu expansiune internațională și cu un portofoliu centrat pe bijuterii din aur, cu diamante și pietre prețioase, lansează campania de employer branding Parte din povestea TEILOR.

Este un proiect prin care brandul celebrează oamenii care, prin tot ceea ce fac, zi de zi, duc mai departe povestea TEILOR și contribuie la evoluția sa.

În centrul campaniei se află angajații care împărtășesc poveștile lor despre dezvoltarea profesională și personală, pasiune și contribuția pe care o au în consolidarea brandului. Aceștia vorbesc despre parcursul lor profesional, despre cum le-a oferit TEILOR oportunități de dezvoltare și despre ce înseamnă să faci parte dintr-o echipă care valorizează excelența și autenticitatea.

TEILOR nu este doar despre bijuterii de lux, ci despre oamenii care dau viață fiecărei experiențe din magazinele noastre. Încă de la început, am știut că succesul nostru depinde de echipă – de oamenii pasionați, determinați și dedicați, care au transformat TEILOR în brandul puternic de astăzi. Prin această campanie ne dorim să le oferim vizibilitatea și recunoașterea pe care o merită și să arătăm cât de important este fiecare dintre ei pentru povestea noastră", împărtășește Florin Enache, Fondator TEILOR.

TEILOR se poziționează ca o comunitate de profesioniști care împărtășesc aceleași valori: excelență, evoluție continuă și dorința de a oferi clienților o experiență premium. Campania Parte din povestea TEILOR subliniază importanța echipei și evidențiază modul în care fiecare membru al său contribuie la dezvoltarea brandului.

Nu mă interesează doar rezultatele, ci și oamenii care le obțin. Fiecare membru al echipei are o perspectivă unică și are o voce, iar rolul meu ca lider este să ascult și să mă asigur că fiecare este auzit. Consider că cea mai mare greșeală a managerilor este ca nu intră în detalii și privesc echipele ca pe un întreg, tratează doar aspectele generale. Cred cu tărie că în domeniul nostru de retaileri în industria de Fine Jewellry oamenii sunt resursa cea mai prețioasă, care face diferența între succes și a fi standard.

Clienții vor uita de produsele companiei, de campaniile de marketing, poate și de discountul pe care l-au obținut, dar nu vor uita niciodată cum s-au simțit. Și aici este aportul oamenilor din rețeaua de magazine, care fac diferența.", afirmă Anda Jurcă, Commercial & Product Director TEILOR.

TEILOR investește în permanență în angajații săi, fiecare dintre aceștia având oportunitatea de a evolua profesional, beneficiind de un departament intern de training în vânzări și o platformă online de învățare. Performanța și dedicarea sunt recunoscute prin sisteme de recompensare, consolidând sentimentul de apartenență și satisfacția profesională. 

Pachetul de beneficii pe care TEILOR îl oferă, sprijină atât viața profesională, cât și pe cea personală, iar asigurarea medicală privată oferă acces rapid la servicii de calitate, contribuind la un stil de viață sănătos.

Credem că fiecare angajat TEILOR joacă un rol esențial în povestea noastră, iar această campanie este o ocazie de a face cunoscuți oamenii care, prin pasiunea și dedicarea lor, transformă viziunea noastră în realitate. Cultura noastră organizațională este construită pe încredere, susținere reciprocă și dorința de a crește împreună. Prin aceste povești autentice, vrem să inspirăm atât echipa noastră, cât și pe cei care își doresc să facă parte din universul TEILOR", spune Olivia Drăgușin, Global HR Director la TEILOR.

Primul material al campaniei este deja disponibil, iar în săptămânile următoare, noi povești vor fi lansate pe platformele digitale TEILOR, oferind o perspectivă sinceră asupra experienței de a face parte din echipa unui brand de lux.