UP Romania UP Romania
UP Romania

UP Romania

4.63

90 evaluări

Adaugă evaluare

Tel: 021.402.8223 Fax: 021.313.0074 Site: www.upromania.ro

Chatbot-ul Victor își extinde suportul de asistență virtuală și pentru clienții Up România

31.03.2022

Chatbot-ul Victor a fost lansat în luna ianuarie a acestui an, inițial doar pentru beneficiarii tichetelor de valoare pe card Up România.

 

Up România își extinde mijloacele de interacțiune și lansează o versiune a asistentului virtual Victor dedicată companiilor, atât a celor care folosesc tichete de valoare pe card Up, dar și a celor care urmează să devină clienți Up. Chatbot-ul pentru clienți este disponibil pe platformele companiei upromania.ro și uponline.ro. 

 

Versiunea asistentului virtual dedicată clienților vine ca o continuare firească a procesului de digitalizare, un obiectiv important pentru Up România. Aceasta ajută în interacțiunea cu potențialii parteneri, dar și cu companiile care au deja un contract semnat cu Up România. 


 

Cum îi ajută Victor pe clienții Up România 

 

•facilitează inițierea relației de afaceri cu Up România - colectează și transmite datele societăților care doresc să devină parteneri

•simplifică comunicarea cu clienții actuali - oferă informații despre gestionarea comenzilor

•ajută clienții să obțină  codul PIN prin IVR;

•oferă consultanță clienților privind detalii legislative, care pot ajuta clienții să înțeleagă mai bine contextul și avantajele de a oferi beneficii extrasalariale; 

•consiliază clienții și îi  ajută să obțină informațiile pe care le caută din platforma Up Online. 

 

 

Victor oferă răspunsuri pentru cele mai frecvente întrebări 

 

Versiunea asistentului virtual Victor pentru clienți oferă suport și răspunsuri la solicitările și întrebările frecvente venite din partea companiilor care vor să devină parteneri Up România sau de la cei care sunt deja clienți.  

 

Digitalizarea este una dintre axele companiei noastre, iar lansarea versiunii pentru clienți a chatbot-ului Victor continuă procesul prin care folosim tehnologia pentru a oferi experiențe cât mai rapide și mai ușoare pentru toți clienții Up România, fie că vorbim de reprezentanți ai companiilor care colaborează cu noi, fie că vorbim de beneficiarii cardurilor Up.

 

Pentru a intra în dialog cu Victor, clienții Up România trebuie să acceseze din site-ul upromania.ro sau din uponline.ro, secțiunea companii, și să solicite întrebările la care au nevoie de răspuns.

Atât beneficiarii de carduri Up România, clienții, dar și potențialii clienți vor putea în continuare interacționa cu reprezentanții Up România prin platformele de social media și prin call center-ul companiei, la numărul 021 402 82 23.