Groupama Asigurari, lider pe piata asigurărilor din Romania, este recunoscută pentru calitatea serviciilor și soluțiilor flexibile de asigurare oferite către 1 milion de clienți individuali și peste 100.000 de companii. Groupama își concentrează strategia de dezvoltare asupra celui mai important activ al său, clientul, pentru care compania dezvoltă produse și servicii simple și flexibile, adaptate nevoilor și cerințelor clienților, pentru a le asigura continuitatea planurilor atunci când apar evenimente neprevăzute.
Deținem, în prezent, o rețea de distribuție complexă care include propriile canale de retail (vânzări directe, agenți, online si telesales) precum și toți partenerii noștri de încredere (brokeri, bănci, companii de leasing).
Pentru Groupama Asigurări responsabilitatea este definită prin grija și respectul față de angajați, clienți și societate. Politica de responsabilitate socială este ghidată de valorile companiei, proximitate, responsabilitate, solidaritate și performanță, valori care stau la baza modului în care ne selectăm partenerii și proiectele pe care le desfășurăm. Sprijinim proiecte care aduc valoare și construim, alături de organizatori, parteneriate pe termen lung.
Acțiunile derulate urmează patru direcții principale:
- prevenirea și diminuarea riscurilor asociate furturilor din locuințe, de/din autovehicule și a tâlhăriilor;
- promovarea sportului, performanței și a unui stil de viață sănătos;
- susținerea cinematografiei;
- sustenabilitate.