Valoris Center
Povestea noastra a inceput in 2006, ca furnizor de servicii de outsourcing. Cu o echipa ambitioasa, am construit o companie stabila si de incredere.
Aniversam 17 ani de activitate, timp in care am devenit un furnizor de servicii cu prezenta internationala si cu parteneri de afaceri in Romania si peste hotare. Am fost mereu motivati sa ne dezvoltam, de aceea gama noastra de servicii s-a extins in timp, iar pe langa zona de BPO, oferim in prezent si servicii de automatizare si de HR.
Valoris are trei sedii operationale, in Bucuresti, Ramnicu Valcea si Bacau si peste 700 de colegi in toata tara.
Printre proiectele pe care le desfasuram in zona BPO se afla cele de tip inbound, in care primim solicitari de la clienti si oferim suport in solutionarea acestora, dar si de tip outbound, in care contactam clientii pentru a le evalua satisfactia cu privire la serviciile oferite. Proiectele in cadrul carora interactionam se desfasoara in mai multe limbi straine: engleza, franceza, italiana, spaniola, germana, maghiara, rusa, bulgara.
Am cultivat mereu in cadrul companiei dorinta de adaptare. In 2020 am avut parte de confirmarea acestui avantaj al echipei noastre, care, insotit de un mindset pozitiv din partea intregului colectiv Valoris a facut ca tranzitia birou – work from home sa fie una usoara.
Suntem fideli valorilor noastre, ne regasim in ele si le aplicam mereu cu succes.
Gasim mereu cea mai buna solutie, adaptata fiecarei situatii. La Valoris te asteapta o echipa dedicata, pentru ca in fiecare interactiune pe care o avem punem suflet si entuziasm. Consideram ca respectul este esential si ne bazam mereu pe experienta acumulata.
Calitatea serviciilor noastre se reflecta in pregatirea si atitudinea echipei Valoris. De aceea, suntem un partener si un angajator de incredere, care ofera siguranta si investeste constant in dezovoltare si modernizare. Ne mandrim cu relatii de lunga durata atat cu angajatii, cat si cu clientii nostri.